تغییرات شرکت در اشتهارد

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات در اشتهارد

1 – طراحی حقوقی صورتجلسه تغییرات

2 – مهر و امضاء توسط شرکاء

3 – ارسال صورتجلسات

4 – اخذ روزنامه رسمی

مراحل ثبت تغییرات شرکت در اشتهارد

توضیحاتی در خصوص مراحل ثبت تغییرات شرکتها در اشتهارد

پس از ثبت شرکت ممکن است بنا به دلایلی اعضا شرکت بخواهند تغییراتی در شرکت به وجود آورند، مثلا" تغییر آدرس شرکت برای تهیه فضای بیشتر کسب و کار و یا تغییری مانند الحاق به موضوع شرکت جهت گسترش دامنه کسب و کار و تغییرات اجباری مثل تغییرات اعضا بر اثر فوت یا بیماری.  لذا نحوه انجام تغییرات در شرکت‌های تجاری  یکی از موضوعات مورد توجه اغلب موسسین شرکتها و فعالان اقتصادی است  که در این مطلب مورد بحث قرار می گیرد :

تغییرات در شرکت‌ها

تغییرات شرکت در اشتهارد

تغییرات شرکت در اشتهارد

تغییرات شرکت در اشتهارد

در شرکت‌ها سه نوع مجمع عمومی برگزار  می‌شود که عبارتند از : مجمع عمومی موسسین ،  مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق‌العاده

*مجمع عمومی موسسین :

این مجمع در زمان  تأسیس شرکت تشکیل شده ومسئولیت  آن عبارت است از تصویب اساسنامه تعیین اولین مدیران و اولین بازرسان و انتخاب روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی‌ها. ماموریت این مجمع پس از ثبت شرکت و صدور آگهی تأسیس پایان می‌یابد.

*مجمع عمومی عادی :

وظایف  مجمع عمومی عادی  از این قرار است : تصویب ترازنامه و حساب  سود و زیان شرکت، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، انتخاب بازرسان، تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار را بر عهده دارد . اما هرگاه قرار باشد تغییراتی در شرکت اتفاق بیفتد، قانون تجارت، مجمع عمومی فوق‌العاده را صالح برای انجام این کار دانسته است.

*مجمع عمومی فوق‌العاده

مجمع عمومی فوق‌العاده تجمعی از صاحبان سهام شرکت‌ها است که به دلیل انجام تغییرات مهم در شرکت  گرد هم می آیند. ماموریت‌های این مجمع در قانون تجارت تحت سه عنوان بیان شده است: 1- تغییرات اساسنامه (اعم از برخی  از مفاد یا کل اساسنامه) 2- افزایش یا کاهش سرمایه3- انحلال و نحوه تصفیه.

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما بعد از تایید مدیریت در سایت منتشر خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد.

اقدامات پس از ثبت شرکت

اخذ دفاتر پلمب
هر موسسه و هر شركت و هر سازمانی كه مشمول قوانین مالیات باشد بایستی از سازمان امور مالیاتی دفاتر قانونی خود را جهت تحریر كلیه فعالیت های مالی خود تحویل بگیرد .این دفاتر كه به دفاتر قانونی معروف هستند , كلیه شركتها با توجه به دستور العمل ها و آئین نامه تحریر دفاتر قانونی كلیه عملیات مالی خود را بایستی به ترتیب وقوع به صورت خوانا و بدون خط خوردگی و تراشیده شدن و لاك گیری در این دفاتر بنویسند و در انتهای سال مالی و زمانی كه می خواهند اظهار نامه مالیاتی را تحویل دهند دفاتر پلمپ شده ای را هم كه نوشته
اخذ روزنامه رسمی
برخلاف برخی تصورات رایج، شاید دانستن ابن نکته برای شما جالب باشد که روزنامه رسمی نام یک روزنامه خاص با کارکرد خاص است و به هر روزنامه‌ای که قانونی چاپ و پخش شده، روزنامه رسمی گفته نمی‌شود. روزنامه رسمی که بر اساس یک ماده واحده قانونی تشکیل شده است، خود یک شرکت سهامی خاص است و ارگانی ست زیرمجموعه قوه قضاییه و وابسته به آن. کار عمده روزنامه رسمی عبارت است از انتشار قوانین و مقررات رسمی کشور، برخی آگهی‌های مربوط به شرکت‌ها و همچنین ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علامت‌های تجاری.
تشکیل پرونده مالیاتی
هرشرکت پس از تأسیس و پس از تعیین حوزه مالیاتی، باید تشکیل پرونده دارایی دهد. طبق قانون شرکت تا 2 ماه پس از تأسیس شرکت مکلف به تشکیل پرونده دارایی و پرداخت مالیات سرمایه ابتدایی می باشد و در واقع تشکیل پرونده دارایی به معنای آن است که شرکت به اداره مالیات اعلام نماید که چنین شرکتی تأسیس شده و طبق قانون دو در هزار سرمایه ابتدایی شرکت را پرداخت نماید در غیر اینصورت مشمول جریمه مالیاتی شده و به میزان دو برابر مالیات ابتدایی یعنی چهار در هزار جریمه می شوند.
طراحی لوگو و ست اداری
ست اداری یا اوراق اداری یکی از ملزومات شرکت ها و سازمان های مختلف است که معمولاً با توجه به مصرف در طول سال چند بار آن را سفارش می دهند. کارشناسان ما با بررسی این نیاز، پکیج های مختلفی از ست اداری را برای شما جمع آورده اند تا بدون دردسر این نیاز را برطرف نمایید.طراحی ست اداری گروه ما جزو تخصصی ترین مرکز طراحی اوراق اداری است ، ما مفتخریم که به رکورد بیش از 200 مشتری در زمینه طراحی و چاپ با میزان رضایتمندی بالا در سراسر ایران دست یافته ایم..طراحی ست اداری با در نظر گرفتن مجموعه های مختلف
طراحی وب سایت
تاثیر سایت در اطلاع رسانی: داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای طراحی یک سایت داینامیک فقط کافیست هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که  هزاران و یا

 مراحل ثبت برند

 

Top